Aici puteți găsi raspunsuri la cele mai arzătoare întrebări
Aici găsiţi cele mai frecvente întrebări care ne-au fost adresate. Atunci când aveţi o nelămurire, verificaţi aceasta pagină. S-ar putea să găsiţi exact răspunsul care vă interesează.Cum procedez dacă nu găsesc raspunsul la întrebarea mea?
Dacă totuşi nu aţi găsit răspunsul de care aveaţi nevoie, atunci puteţi transmite un email folosind formularul de contact disponibil pe site.
Prețurile includ TVA?+-
Toate prețurile afișate pe site-ul www.mopeto.ro sunt exprimate în RON și includ TVA (24%).
Informațiile despre produsele prezente pe site sunt actuale?+-
SC MOPETO SRL-D iși rezervă dreptul de a modifica/actualiza informațiile ce figurează în prezentul site, mai ales pe cele referitoare la caracteristici și prețuri, în orice moment, fără preaviz, ținând cont de trăsătura interactivă a site-ului. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare și nu atrag responsabilitatea MOPETO SRL-D.
În scopul de a preîntâmpina eventuale neplăceri, vă informăm că procesele fotografice și diferențele de calibrare a monitoarelor pot genera inconsistențe observabile între detaliile de textură și culoare ale imaginilor afișate pe site și ale produselor finale.
Executați mobilă la comandă?+-
Da, în acest moment putem realiza mobilier la comandă. pentru mai multe detalii accesați pagina dedicată "Mobilă la comandă" prezent cu link în meniu.
Care este politica de returnare?+-
Conform ordonanței nr. 130 din 31 august 2000 completată prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr. 130/2000 "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului".
Mopeto.ro se obligă să înapoieze contravaloarea produselor în termen de 30 de zile de la data primirii cererii în scris și a produselor returnate.
Cheltuielile privind transportul produselor returnate cad exclusiv în sarcina clientului.
Produsul poate fi returnat numai dacă:
- nu prezinta deteriorari rezultate din manipulare incorectă;
- este insoțit de ambalajul original, precum și de toate actele primate: factură, chitanță, certificat de garanție, etc.
Mopeto.ro nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client și nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.
Care este politica de renunțare?+-
În cazul în care comanda dumneavoastra poate fi anulată înainte ca bunul comandat sa fie fabricat, importat sau livrat către noi, mopeto.ro nu taxează cu nimic anularea comenzii. În cazul in care produsul a fost trimis spre livrare sau a fost comandat deja de mopeto.ro la furnizorii săi, clientul este responsabil pentru toate costurile pierderilor cauzate. Ca și în cazul returnării, refuzarea unuia sau a mai multor produse trebuie mai intâi autorizată de unul din reprezentanții mopeto.ro. Pentru aceasta vă rugăm să ne contactați telefonic.
Care este garanția produselor?+-
Toate produsele achiziționate prin www.mopeto.ro sunt însoțite de certificat de garanție. Perioada de garanție variază în funcție de produsul achiziționat. Mopeto SRL-D are contracte clare cu colaboratorii săi în ceea ce privește garanția produselor furnizate, iar întreaga responsabilitate revine acestora.
Unde pot fi văzute produsele?+-
Toate produsele de mobilier prezentate pe www.mopeto.ro sunt disponibile numai pe baza de comandă online și din această cauză nu le puteți vedea înainte de achiziționare.
Am primit mobilierul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?+-
Dacă ai constatat ca îți lipsesc anumite accesorii din mobilier, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la receptionarea produsului prin completarea formularului de Reclamații și Sesizări. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
Pot achita o comandă în rate?+-
Nu, în acest moment pe mopeto.ro nu poți cumpăra în sistem de rate.